BLA Groep: voor als u uw loonadministratie echt goed
op orde wilt hebben
Het voeren van een goede loonadministratie is niet gemakkelijk. De wet- en regelgevingen hiervoor veranderen regelmatig en u wilt uw medewerkers goed betalen, maar natuurlijk wél op de voor uw bedrijf meest voordelige manier.
Laat daarom uw loonadministratie aan ons over. Wij zijn hierin gespecialiseerd - inmiddels meer dan 40 jaar - en volgen de ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving voor loonadministratie op de voet. Daarnaast werken we efficiënt, flexibel en volledig betrouwbaar. We denken graag met u mee over de voor u beste oplossingen. Mutaties voeren we snel door. En ongeacht de grootte of complexiteit van uw administratie: elke loonstrook kost u hetzelfde. Dat is niet alleen voordelig maar zo weet u ook precies waar u aan toe bent. En dat is wel zo duidelijk.
Hierin zijn wij sterk:
- Voor creatieve en voor uw bedrijf meest voordelige oplossingen
- Ook voor advies rondom opzet van arbeidsovereenkomsten, ontslagzaken, bij looncontroles, bij werknemers in of uit het buitenland, arbeidsrecht etc.
- Snel, accuraat en betrouwbaar - en dat al meer dan 40 jaar -
- Snelle verwerking van uw mutaties en eventuele bijzonderheden zoals auto van de zaak, 30% regeling, 13e maand
- Wij hanteren vaste bedragen: dus geen ‘verborgen’ kosten
- Controle door de belastingdienst? Geen probleem. Wij hebben met onze vakmanschap -terecht- een goede naam opgebouwd
Wij zijn er trots op dat onze klanten ons vaak al jarenlang hun vertrouwen schenken. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. We zullen graag de mogelijkheden – uiteraard geheel vrijblijvend – met u bespreken.
Bel met BLA Rotterdam B.V., Directeur Kees Roos: 010 – 292 30 60.Of gebruik de online offertepagina om zelf te berekenen hoe hoog uw voordeel is als u voor ons kiest.
BLA Rotterdam B.V. voor boekhouding en loonadministratie voor het Midden- en Kleinbedrijf